delapjes.reismee.nl

Op weg naar onze geboortegrond..

Daar gaan we dan weer, op weg naar Finland, en ook naar Lapland!! We verwachten hier als koningen onthaald te worden, maar het duurt nog wel even voordat we daar aankomen. Weer bijna een duizendtal kilometertjes voor de boeg, dus gauw op weg!! Woord van deze ochtend is biotex.

P.S. Uw reporter wil na diverse reactie op verschillende social media graag benadrukken dat hij/zij zijn/haar identiteit graag geheim wil houden, dus verdere vragen hierover worden niet beantwoord.

Anja

Het oude barreltje brengt jullie in een korte tijd toch maar weer zoveel kilometer verder, het schiet al aardig op. Goede reis vandaag en zal mijn mail weer goed in de gaten houden om jullie avonturen te lezen. Goede reis

Postmaatjes

Ha vakantiegangers, Sorry dat we nog niet eerder een berichtje hebben achtergelaten. Vanwege de drukte rond veel grote klussen in en om het huis en het extreem mooie weer hebben we eigenlijk al dagen geen computer aan gehad. Maar we zijn up to date nu "wat een prachtige foto's jongens!!! Wat is het mooi onderweg zeg...jaloersmakend mooi! Ook al rijden jullie nu weer een stuk het uitzicht zal fantastisch zijn dus we wensen jullie VEEL genietmomenten op weg naar Finland Dikke tuut van ons viertjes vanaf de Hoofdstraat 236