delapjes.reismee.nl

mini-update

Bij deze even een kleine update omdat we nooit weten of we de volgende keer weer internet hebben. We zitten aan de rand van de Jotunheimen op een camping aan een riviertje. We hadden gisteren in de planning om midden op de Jotunheimen (berggebied) een camping te zoeken waar we konden raften. Toen we bij deze camping aankwamen trok deze ons niet erg aan. Tel daarbij op dat het jonge katten regende. Niels opperde dat als we toch in de camper moeten zitten wachten tot het droog wordt, dat je dan net zo goed deze tijd rijdende kunt doorbrengen. Vandaar dat we nu een uurtje of twee vanaf Oslo op de camping zijn gestationeerd. In ieder geval zullen we onze deadline van 3 weken makkelijk halen, de kans bestaat dat we zelfs ietsjes eerder dan 12 augustus terug kunnen zijn. En wie de Lapjes een beetje kent: als ze thuis eenmaal in de neus hebben gaat de terugreis altijd relatief snel.

postmaatjes

Hallo Lapjes....tjee wat een verhaal hebben we moeten lezen om weer helemaal bijgelezen te zijn na 9 dagen vakantie te hebben gehouden.....maar het lezen was de moeite waard en zeker ook de foto's bij al jullie verhalen. Nu jullie doel is bereikt is er waarschijnlijk geen gestress meer en hopen we dat jullie nog erg relaxed van jullie 'terugweg"zullen genieten. Oh en uit al die verhalen blijkt wel weer wie er van de familie weer het meest aan het werk is....nee jij niet Sander! dikke tuut van Jelle, Hilda, Liejan en Jorien.

Eltjo

hallo postmaatjes,
ik moet jullie volgens mij even bijpraten, want onze reporter (Niels) laat dus duidelijk merken dat ik niks doe. nu zal ik onthullen dat we zodra we aankomen op een camping, de reporter direct denkbeeldig zweet en stof van zich af laat spoelen. terwijl de arme ik dus de tent opzet en zwaar transpireer.

verder namens de rest van de lappen, een hele fijne vakantie in een land waar de zon wél schijnt...

postmaatjes

Hallo zwaar gedupeerde Eltjo,
Bij deze een rectificatie van hetgeen gepost is....natuurlijk telt het opzetten van de tent ook mee in het vakantiewerk en misschien moet de reporter eens een draai om de oren krijgen en een ietwat waarheidsgetrouwere versie op jullie blog zetten....
We wensen jullie veel mooie mensen in de komende steden (tja want het oog van de vrouwen wil ook wat toch?) en blijven jullie tot donderdag volgen....