delapjes.reismee.nl

Laatste update expeditie

Even een klein verhaaltje voor het slapengaan. Vandaag Kopenhagen gedaan, weinig problemen op de reis ernaar toe. We waren even bang dat de camper van de brug (tussen Malmö en Kopenhagen) af zou waaien, maar het lukte de chauffeur om hem aan de weg te houden. Eenmaal aangekomen hebben we de camper op een illegale parkeerplaats gezet na een tip over parkeerbonnen in Scandinavië, die schijn je als buitenlander niet te hoeven betalen. Wel een dikke flip achter de ruitenwissers natuurlijk, nu maar afwachten. Gelukkig staat de camper niet op onze naam. Voordeeltje van onze misdaad was wel dat we dichtbij het centrum stonden. We moesten nog heel even schuilen voor een regenbui, maar we hebben wel lol gehad. Mooie stad, mooie mensen en ook een paar bijzondere snuiters. Rond een uur of vijf hebben we de camper weer gestart en nu staan we op een strandcamping vlakbij Kolding. Morgen hopen we de camper weer in Oostwold te kunnen parkeren. Vooralsnog een nachtje in de camper te gaan, morgen is het weer vroeg dag.

anja

Toch even kijken of er een berichtje was. Want we zagen de bus rijden......en idd jullie zijn dus weer thuis. Had jullie nog niet verwacht. Ik kom snel langs om de verhalen te horen. Niels zal zich wel wel opmaken voor de keiweek. Tot snel

Niels

Ik weet niet of de bekeuringen in denemarken na gezonden worden.. hier in zweden niet dus maar hopen dat hij niet komt!

de Molens

Hallo, gelukkig weer goed thuisgekomen.Bedankt voor alle reisverhalen en foto s. Waren hierdoor volledig op
de hoogte van jullie reis. Jullie weten nu ook hoe het weer kan zijn in Noorwegen en de muggen in Zweden, maar ook hoe mooi het daar is.
Groeten de Molens.