delapjes.reismee.nl

update-je voor de, wellicht, bezorgde familieleden.

Mocht u na het lezen van het stuk van de razende reporter nu menen dat wij berooid door Noorwegen toeren dan wil ik u even geruststellen. De storing van creditcard en betaalkaart lag bij het tankstation. Deze verstandige reporter heeft dit vanavond gecheckt bij de bank die de Lapjes gerust kon stellen. De vakantie kan vol gas verder gevierd worden, niets aan de hand.

Verder wil Eltjo graag even toevoegen dat hij stond te tentjebouwen terwijl uw razende reporter heerlijk onder de douche stond. Even de verhoudingen rechttrekken heet dat.

Veel leesplezier gewenst de volgende dagen.

Anja

Maar goed dat beide reporters toegang hebben tot de laptop, zo kan je altijd je gram nog even halen.

Zo te lezen vermaken jullie je prima. Ga zo door, ik blijf jullie volgen.

PS stokvis is ook hier te krijgen, mijn vader is er dol op, maar het stinkt ontzettend. Jullie camper zal wel ontlucht moeten worden bij thuiskomst.
Zat dit bij het huurcontract in :)

Jan

Wordt nog een hele rekening.
Huurprijs + wieldoppen + ontluchten + schokbrekers door de vele hobbels.
Voordeel is wel dat we de gehele Harry Potter serie waarschijnlijk op plekken vinden waar je ze nooit verwacht door te hard over de hobbels heen te rijden.